Reklamacja


Dokładamy wszelkich starań, aby sprzedawane przez nas produkty były najwyższej jakości, a zakupy w naszym sklepie zawsze satysfakcjonujące.


Jeśli jednak zdarzy się, że zauważysz jakiekolwiek nieprawidłowości w funkcjonowaniu zakupionych produktów, proponujemy poszukać przyczyn zaistniałego problemu i podjąć próbę jego rozwiązania, zanim jeszcze zdecydujesz się na dokonanie zgłoszenia reklamacji.

Upewnij się, czy produkt został zamontowany i podłączony zgodnie z załączoną do niego instrukcją montażu/obsługi. Być może wskaże ona możliwe sposoby rozwiązania napotkanych problemów.
Zalecamy także sprawdzenie wszelkich informacji dostępnych na stronie internetowej producenta/dystrybutora lub forum użytkowników.

Jeśli wymienione wskazówki są niemożliwe do podjęcia lub nie przyniosą zadowalających rezultatów, prosimy o kontakt z naszym sklepem. 

Napisz do nas: sklep@zdrowie-dom.pl

Zadzwoń do nas (pon-pt: 9:00-16:00): +48 733 570 577

Podstawowe zasady jakimi się kierujemy znajdą Państwo w naszym regulaminie, który można sprawdzić tutaj.

Formularz reklamacyjny